referenties

Jan Brands, directeur Kunstconnectie:
"Bij de keuze voor DE KOM wisten we dat de ruimtes van jullie nieuwe locatie geschikt waren, maar we hadden eerlijk gezegd geen idee van de inzet, servicegerichtheid en hartelijkheid die we voor en tijdens onze algemene ledenvergadering van iedereen bij DE KOM mochten ervaren. Jullie was werkelijk geen moeite teveel. Hartelijk dank daarvoor!"

Madelène A.J. Spaan-Zwaanswijk, &madelene eventmarketing:
"De centrale ligging in Nederland, de goede bereikbaarheid en vooral ook parkeergelegenheid zijn echte pluspunten van deze schitterende nieuwe locatie. De service en de catering zijn prima in orde, zeker ook voor een zakelijk event. De bediening is vriendelijk en accuraat. De diverse zalen en de theaterzaal zijn prachtig opgezet. De locatie is qua prijsstelling zelfs aantrekkelijk. Een echte aanrader op deze centrale plaats in Nederland!"

Jeroen Witteveen, Senior Accountmanager Blömer accountants en adviseurs:
"Wij organiseerden ons seminar ‘Blömer 95 jaar, op naar de honderd’ in DE KOM. Naast de foyers maakten we gebruik van de Rabobankzaal. Mede dankzij de prachtige locatie werd ons seminar een groot succes. Wij hoorden na afloop positieve reacties als: ‘prachtig theater waarbij een goede locatie gecombineerd is met een fantastische ambiance, goed geluid en uitstekende parkeer-gelegenheid. Verder is de gastvrijheid van DE KOM top.’ Kortom: DE KOM is een prachtlocatie om samen met klanten en business partners een bijeenkomst te houden. Wij raden het iedereen aan."

Marieke Butterhoff, Projectbureau Binnenstad, Gemeente Nieuwegein:
"Onze bijeenkomst in DE KOM was een prima ervaring. Goede service en faciliteiten, behulpzaam personeel en een uitstekende bereikbaarheid. En dat alles in een inspirerende omgeving. Een locatie die zeker voor herhaling vatbaar is; je voelt je welkom en kom(t) graag terug."

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.