veelgestelde vragen

Hoe bestel ik kaarten voor een voorstelling?
website: Via de website kunt u kaarten kopen en afrekenen via iDEAL. U kunt bij de meeste voorstellingen zelf uw stoelen selecteren. Zie ook de stap-voor-stap-handleiding voor het online kopen van kaarten.
theaterkassa: U kunt kaarten reserveren bij de theaterkassa via telefoon: 030 604 55 54 (bereikbaar op werkdagen tussen 13.00 en 16.00 uur) of per e-mail: kassa@dekom.nl. Gereserveerde kaarten dienen binnen tien dagen afgehaald te worden.
rolstoelplaatsen: Als u rolstoelplaatsen wilt reserveren of als u andere specifieke vragen of wensen heeft, dan kunt u contact opnemen met de theaterkassa.

Waarom heb ik mijn kaarten nog niet ontvangen?
Als u via de website e-tickets hebt gekocht, dan ontvangt u deze, direct na de betaling, op uw e-mailadres. Deze tickets kunt u zelf printen.
Als u ervoor kiest om kaarten toe te laten sturen, dan ontvangt u deze in principe binnen een week. In de vakantieperiode kan dit wat langer duren. Koopt u kaarten voor een voorstelling die binnen een week plaatsvindt, dan worden de kaarten niet naar uw huisadres gestuurd, maar kunt u deze ophalen bij de theaterkassa.

Heeft u de kaarten na twee weken nog niet thuis ontvangen of heeft u de e-tickets binnen een uur nog niet in uw mailbox, neem dan contact op met de theaterkassa via telefoon: 030 604 55 54 (op werkdagen tussen 13.00 en 16.00 uur) of per e-mail: kassa@dekom.nl.
 
Ik ben mijn theaterkaarten kwijtgeraakt. Wat nu?
Als u uw kaarten bent kwijtgeraakt, dan kunt u bij de theaterkassa kopiekaarten krijgen tegen betaling van € 1,00 per theaterkaart. Als u de e-mail met uw e-tickets kwijt bent, dan kunt u een mail sturen naar kassa@dekom.nl. Wij sturen de kaarten dan nogmaals per mail naar u toe.

Kan ik met de PODIUM Cadeaukaart betalen?
U kunt bij de theaterkassa en online afrekenen met de PODIUM Cadeaukaart. Ook kunt u een PODIUM Cadeaukaart aanschaffen bij de theaterkassa van DE KOM. Koopt u kaarten via de website dan kunt u bij de betalingsmogelijkheden aangeven dat u met de PODIUM Cadeaukaart wilt betalen. Het eventuele restbedrag kunt u vervolgens via iDEAL of met een extra PODIUM Cadeaukaart betalen.

Ik heb kaarten voor een voorstelling, maar ik ben verhinderd op deze datum. Kan ik mijn kaarten omruilen?
Als u onverhoopt verhinderd bent een voorstelling te bezoeken, dan kunt u gebruikmaken van de omruilservice van DE KOM. Tot uiterlijk twee werkdagen voor de voorstellingsdatum kunt u uw kaarten bij de theaterkassa tijdens de reguliere openingstijden (werkdagen tussen 13.00 en 16.00 uur) ruilen voor een andere voorstelling. Is de toegangsprijs van de nieuw gekozen voorstelling hoger, dan verrekent de kassamedewerker dit met u. Is de toegangsprijs lager, dan krijgt u geen geld retour. De administratiekosten voor het omruilen van kaarten bedragen € 4,00 per transactie. Restitutie van de toegangsprijs is bij verhindering in geen geval mogelijk.
 
Hoe laat is de voorstelling afgelopen?
Op de dag van de voorstelling staat op schermen in de entreehal en foyer de eindtijd vermeld en een eventuele pauzetijd. Het is lastig om van tevoren op de website te vermelden hoe laat de voorstelling is afgelopen omdat dit vaak niet ver van tevoren duidelijk is of nog kan veranderen.

Waarom betaal ik extra kosten bij mijn (online) bestelling?
Als u via de website kaarten of e-tickets bestelt of telefonisch/per e-mail kaarten reserveert, dan betaalt u altijd € 2,00 transactiekosten per bestelling. Dit bedrag dekt de kosten die worden gemaakt voor het verkoopsysteem, het websysteem, de financiële afhandeling, de betaalmethode en eventueel het vasthouden van de kaarten. Als u ervoor kiest om de kaarten op te laten sturen, dan betaalt u € 3,00 extra voor het printen, verpakken en verzenden van de kaarten.

Wat is precies het verschil tussen de verschillende rangen in de Rabobankzaal?
De prijzen van de diverse rangen zijn gebaseerd op de kwaliteit van de zichtlijnen. Op enkele plekken heeft u in sommige gevallen beperkt zicht op het podium. Dit is afhankelijk van de voorstelling en hoe de ruimte door de artiesten gebruikt wordt. Deze plaatsen staan op de zaalplattegrond aangegeven.

Op mijn theaterkaart/e-ticket staat 'inclusief pauzedrankje'. Wat nu als de voorstelling geen pauze heeft?
Bij de meeste voorstellingen is een pauzedrankje inbegrepen bij de prijs van een theaterkaart. Heeft een voorstelling geen pauze, dan kunt u tot een kwartier na afloop van de voorstelling een drankje halen. Op overige momenten kunt u uw drankje contant of per pinbetaling afrekenen bij de bar. Bij jeugd & familie-voorstellingen en gastvoorstellingen is meestal geen pauzedrankje inbegrepen bij de prijs.

Kalender

December 2017
ma di wo do vr za zo
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Genres

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.